Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Χέρι-χέρι με...όποιον νάναι..

     Θα μπορούσα κάλλιστα να αδιαφορήσω για την ''είδηση''  ότι το εικονιζόμενο υποκατάστατο του καραγκιόζη ρίχνει γέφυρες επιστροφής στην ΝΔ, αν δεν συνέβαιναν δύο πράγματα:
     Πρώτον, προσβάλει βάναυσα την αισθητική μου θεώρηση περί πολιτικής και πολιτικών, και δεύτερον και ασήκωτο, απειλεί να ισοπεδώσει τον εγωισμό μου ως μέλος του κοινωνικού συνόλου, του λαού.
     Εξηγούμαι:
     Δεν είναι δυνατόν αυτό το απερίγραπτο πράγμα (βλέπετε, δεν βρίσκω λέξεις ούτε να τον περιγράψω), αυτός ο τυχαίος (βρήκα μία!) τέλος πάντων, αυτός ο αγράμματος (κι άλλη!), να θέλει να μπει απ' το παράθυρο όταν ο λαός τον έχει διώξει με τις κλωτσιές απ την πόρτα.
     Είναι δε αγράμματος γιατί ένας πραγματικά μορφωμένος άνθρωπος δεν θα έψαχνε, την ώρα που η χώρα καιγότανε, να βρεί στο λεξικό περίεργες αρχαϊζουσες λέξεις του στυλ ''αρχολίπαρος'' και ''σπουδαρχίδης'', για να πουλήσει πνεύμα, να κάνει τον ''γνώστη'', τον επαϊοντα.
     Δεν μπορείς, κύριε, την ώρα που ο κόσμος πεινάει, υποφέρει, αυτοκτονεί, εσύ να το παίζεις ''ρυθμιστής'', ενώ γνωρίζεις ότι είσαι η τελευταία τρύπα του ζουρνά, έτσι για δημιουργία εντυπώσεων, και να αναφωνείς ''habemus Papademos''!
     Δεν γίνεται γελοιότατε, ενώ έχεις ζαλιστεί ο ίδιος απ' τις κωλοτούμπες και πολιτικούς στροβιλισμούς σου να θέλεις να ξαναμπείς στην Βουλή! Ως τί;  Ως τζουτζές; Έχουμε γεμίσει πιά από δαύτους.
     Με το που σ' ακούω γίνομαι έξαλλος από οργή. Και μην φανταστείς ότι είναι θέμα προσωπικό, ότι μου φταίς εσύ!  Πολύ θα σου πήγαινε μιά τέτοια τιμή!  Όχι.
     Μου φταίει ο πολιτικός λόγος που εκφέρεις.  Όλο αυτό το πολιτικό σίχαμα που εκπροσωπείς και αντιπροσωπεύεις.
     Αυτή η αδιαφορία προς την βούληση του λαού και η επιμονή τού  ''δεν πα να λέτε; εγώ θα κάνω το δικό μου και θα κουνάω και το δάχτυλο!'', είναι που με διαολίζει.
     Και, κακά τα ψέματα, είναι και η γλοιώδης φυσιογνωμία σου που μου προκαλεί στομαχικούς ιλίγγους, κι άμα σε δώ το πρωί θέλω να ξερνάω όλη μέρα.
     Είμαι όμως σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά για σένα. Οι πολιτικές διαβουλεύσεις, υπόγειες και φανερές, με το κόμμα εκείνου που έφτυνες θα καρπίσουν.
     Έχεις κανά δυό μήνες μπροστά σου μέχρι το συνέδριο της ΝΔ, να γλύψεις καλά όλες τις φτυσιές σου, και να προσέλθεις σε αυτό ως αξιοπρεπές σίχαμα, για να διευρύνεις την ''μεγάλη παράταξη''!
     Εκεί, τώρα πιά, ταιριάζεις απόλυτα.
     Το λέει και ο λαός:
     ''Όμοιος ομοίω, κι η κοπριά στα λάχανα''..
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου