Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Η μόνη λύση: Αντιμνημονιακό Μέτωπο

     Δεν μ' ενδιαφέρει αν θα γίνω κουραστικός με την επανάληψη των ίδιων απόψεων.
     Δεν μ' ενδιαφέρει ακόμα αν με πούνε δεξιό ή αριστερό ή ανένταχτο, ή αναρχικό, ή ρομαντικό!
     Εγώ βλέπω μπροστά μου ένα τοίχος, ένα αδιέξοδο και νοιώθω ότι πρέπει να αντιδράσω. Αλλά δεν μπορώ μόνος. Χρειάζομαι κι άλλους. Όλους όσους αισθάνονται το ίδιο. Όσους είναι ενάντιοι στην λογική των μνημονίων και του αισχρού εκείνου: ''πάση θυσία ευρώ''. Και δεν μ' ενδιαφέρει από ποιόν πολιτικό χώρο προέρχονται.
     Έχω έναν στόχο αδιαπραγμάτευτο μπροστά μου. Κι αυτός είναι η επιστροφή της πατρίδας μου στην ελευθερία και την αυτοδιάθεση. Και γι αυτόν τον στόχο μπορώ να συμπορευτώ με κάθε πρώην ή και μελλοντικό πολιτικό μου αντίπαλο.
     Δεν έχω την πολυτέλεια ιδεολογικών μαχών. Τουλάχιστον όχι αυτή την στιγμή. Νοιώθω ότι υπάρχουν σημεία επαφής και σύγκλισης στο μέγιστο ζήτημα της απελευθέρωσης της χώρας από την οικονομική, πολιτική, αλλά και την οιονεί εδαφική κατοχή.
     Μετά θα τα βρούμε. Θα ξαναλογομαχήσουμε, θα ξανατσακωθούμε για εθνικοσοσιαλισμούς, σοσιαλισμούς, αστικές δημοκρατίες, για δικτατορίες του προλεταριάτου, και ό,τι άλλο.
     Αλλά όχι τώρα!
     Τώρα είναι η ώρα ενός Αντιμνημονιακού Μετώπου δυναμικού και αποτελεσματικού.
     Είναι η ώρα για αγώνα.
     Δείτε πώς οι δυνάμεις της συγκυβέρνησης πιάστηκαν χέρι-χέρι προκειμένου να πετύχουν τον μιαρό τους στόχο: την πλήρη εξάρτησή μας απο τα μνημόνια και την εξαθλίωση των πολιτών.
     Ας παραδειγματιστούμε απ' τον ίδιο μας τον εχθρό. Ας τον πολεμήσουμε με τα ίδια όπλα.
     Αυτοί μας θέλουν διασπασμένους και γι αυτό σε κάθε προσπάθεια ενοποίησης του αντιμνημονιακού αγώνα ξαμολούν τα παπαγαλάκια τους να κρώζουν:''τα βρήκαν! τα βρήκαν! είναι ίδιοι! είναι ίδιοι!''
     Ίδιοι δεν είμαστε, αλλά πρέπει να είμαστε ενωμένοι.
     Και ας είμαστε βέβαιοι ότι θα νικήσουμε. Γιατί το δίκιο και η ηθική είναι με το μέρος μας.
     ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΩΡΑ!
     Μέχρι την απελευθέρωση..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου