Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Ηρώδες..

     Σήμερα θα περιγράψω και θα σχολιάσω πολύ σύντομα ένα πραγματικό γεγονός.
     Ένα από τα χιλιάδες, είμαι σίγουρος, ίδια ή παρόμοια γεγονότα που διαδραματίζονται σε όλη την χώρα.
     Βρέθηκα με κάποιον φίλο μου επιχειρηματία στο μικρό αγροτο-κτηνοτροφικό χωριό  Κ---α Μεσσηνίας για να επιχειρήσει να εισπράξει κάποιο μικρό χρέος από έναν ντόπιο αγρότη. Το ποιόν του φίλου θα το καταλάβετε από την συνέχεια της περιγραφής.
     Το σπίτι του συγκεκριμένου αγρότη βουβό και κρύο. Ο οφειλέτης του φίλου μου, αφού εξήγησε ότι λόγω κατεστραμένης σοδειάς δεν υπήρχαν χρήματα, προθυμοποιήθηκε να εξοφλήσει σε είδος με το μόνο προϊόν που του είχε απομείνει: καλαμπόκι. Μην χαμογελάτε. Η κατάσταση δεν ήταν για χαμόγελα. Μιά μικρή σόμπα που υπήρχε στον χώρο, όπως μας εξήγησαν ανάβει μόνον λίγο το βράδυ για λόγους έλλειψης και οικονομίας καυσίμων. Μας έδειξαν το ψυγείο. Άδειο. Τρία πιτσιρίκια, παιδιά της οικογένειας, κυκλοφορούσαν μέσα στο σπίτι με κάτι παλιομπουφάν, αλλά σχεδόν ξυπόλητα, με σκισμένες παντόφλες τα δύο και σαγιονάρες με σοσονάκια το τρίτο.
     Όχι, δεν είμαι υπερβολικός. Ναι, είναι έλληνες. Όπως μας εξήγησε ο πατέρας, το μόνο εισόδημα που έπαιρνε από το κράτος ήταν ένα επίδομα τριτέκνων (τετρακόσια πενήντα κάτι ευρώ, το δίμηνο), με το οποίο επιχειρούσε τους τελευταίους μήνες να τα φέρει βόλτα. Τον μήνα όμως αυτόν και λόγω περικοπών των επιδομάτων είχε εισπράξει συνολικά εκατόν σαράντα ευρώ. Σιγή.
     Γυρίσαμε να φύγουμε, χωρίς ούτε το κουράγιο να ευχηθούμε καλές γιορτές για τις μέρες που έρχονται. Με την άκρη του ματιού μου είδα τον φίλο μου να βγάζει απ την τσέπη πενήντα ή εκατό ευρώ (δεν μπορούσα να δω, ήμουν ήδη στην εξώπορτα) και να τα αφήνει κάπου. Εγώ τον είδα. Αυτός δεν μου είπε τίποτα.
     Παραμονές Χριστουγέννων 2012 σε μιά χώρα μέλος της Ευρωπαϊκης Ένωσης.
     Το σχόλιό μου:
     Οι οικογένειες αυτές από τον καινούργιο χρόνο θα πληρώσουν το αυξημένο τιμολόγιο της ΔΕΗ, καθώς επίσης θα τους επιβληθεί φόρος ακίνητης περιουσίας στα χωράφια τους, από το πρώτο μάλιστα τετραγωνικό μέτρο, όπως διαμηνύει ο χυδαίος Τραπεζίτης.
     Εύχομαι στους Ηρώδες που κυβερνούν τώρα, στους άλλους που κυβέρνησαν πριν, σε αυτούς που απομύζησαν το κράτος, καθώς και σε διάφορους άλλους γελοίους πλην απολύτως συνυπεύθυνους, σαν εκείνον με την ροζ(!) ρόμπα, να περάσουν τα χειρότερα Χριστούγεννα της ζωής τους, να τους κυνηγούν Ερινύες εφ' όρου ζωής, και οι κατάρες αυτού του πατέρα και εκατοντάδων χιλιάδων άλλων, να πέσουν στα κεφάλια τους και να τους συντρίψουν.
     Δυστυχώς, λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να αισθανθώ πιό όμορφα γι αυτούς.
     Δικάστε με..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου