Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

(επ) Ανάσταση τώρα!

     Μαζική και αυθόρμητη, αλλά και διαρκής προσέλευσης πολιτών σε διαμαρτυρία είναι το μυστικό της μόνης σωτηρίας που μπορεί πιά να έχουμε.
     Όπως έγινε προ ημερών στην ΕΡΤ, κι όπως έγινε στις 28 Οκτωβρίου του 2011.

     Ας μην περιμένουμε να συνεννοηθούμε και να οργανωθούμε μέσα απ' το διαδίκτυο.
     Εδώ μέσα μας παρακολουθούν συνεχώς. Εδώ μέσα έχει γεμίσει ρουφιάνους.

     Ξέρουν την κάθε μας κίνηση. Ξέρουν πού ''πονάω'' εγώ, πού ''πονάτε'' εσείς. Ξέρουν όλες τις αδυναμίες μας. Τα αδύνατα σημεία μας. Ξέρουν πόσα χρωστάω και πόσα χρωστάτε, αν έχω και αν έχετε. Τις δουλειές μας. Τις οικογένειές μας και τους φίλους μας.

     Και είναι έτοιμοι μόλις γίνουμε μη-ανεκτοί, όταν γίνουμε έστω και κατ' ελάχιστο επικίνδυνοι για το σύστημά τους, να επέμβουν, να μας ''μαζέψουν'', να μας ''μπαγλαρώσουν''!

     Αυτά είναι αυτά που ξέρουν..
     Αυτά που δεν ξέρουν όμως είναι επίσης πολλά, και ίσως σημαντικότερα:

     Δεν ξέρουν φερ' ειπείν πόσο ψηλός ή κοντός είμαι ή είμαστε. Πόσο γυμνασμένος ή αδύναμος είμαι ή είμαστε.
     Δεν ξέρουν πόσο γενναίος ή θρασύδειλος είμαι ή είμαστε.
     Δεν ξέρουν πόσο αποφασισμένος ή όχι είμαι ή είμαστε να φτάσουμε στα άκρα όταν χρειαστεί.
     Δεν ξέρουν πόσο απελπισμένος, άρα και επικίνδυνος είμαι ή είμαστε.

     Όλα αυτά και πολλά ακόμα, δεν τα ξέρουν.
     Και μάλλον δεν θα ρισκάρουν για να τα μάθουν.
     Θα προσπαθήσουν να μας εξουδετερώσουν πιό πριν.

     Ήδη το κάνουν μαζικά εξουθενώνοντάς μας οικονομικά και ψυχολογικά.
     Για όσους αντέξουν την πίεση θα υπάρξουν και προσωπικά ''μέτρα''.

     Βρισκόμαστε κάτω απ' το μάτι της πιό στυγνής και αδυσώπητης δικτατορίας, του πιό τυραννικού φασισμού, σε όλη την σύγχρονη πολιτική Ιστορία.

     Κάθε μέρα που περνάει είναι σε βάρος μας.

     Με αφορμή την καθολική και ΔΙΑΡΚΗ απεργία κάποιου κλάδου, οποιουδήποτε κλάδου, ας μαζευτεί ο λαός αυθόρμητα και μαζικά, χωρίς προηγούμενη οργάνωση, ούτε καθοδήγηση, κι ας προσπαθήσει να ξαναπάρει την τύχη στα χέρια του.

     Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου